• Best Reviewed mrt 2024
  • Test panel 8 mrt 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Haier HD90-A3939E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Raymond Verbaan 25-03-2024

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Haier HD90-A3939E

De Haier HD90-A3939E-DF wasdroger heb ik voor review.nl mogen testen en is een uitblinker in zowel energie-efficiëntie als capaciteit, perfect voor de grote huishoudens, wij zelf zijn met ze 5e. Met een A+++ energielabel en een royale laadcapaciteit van 9 kg, combineert deze droger energiebesparing met ruim voldoende ruimte voor al je wasgoed.

De droger maakt indruk met zijn warmtepomp techniek, die niet alleen energie bespaart, maar ook kleding zacht en grondig droogt, waardoor de levensduur van je was verlengd wordt. De Anti-Bacterial Treatment (ABT) is een bijzondere toevoeging voor huishoudens met allergiegevoelige leden, verminderend de groei van bacteriën in de machine.

Gebruikersgemak staat centraal dankzij functies zoals de zelfreinigende condensor en de mogelijkheid om het droogproces uit te stellen, ideaal voor het benutten van goedkopere elektriciteitstarieven tijdens daluren. Daarnaast het gebruik van de mobiele app zorgt dat je tal van programma's tot je beschikking krijg.

Kortom, de Haier HD90-A3939E-DF is een topkeuze voor wie waarde hecht aan duurzaamheid, capaciteit, en innovatie. Dit model bewijst dat je niet hoeft in te leveren op prestaties om een energiezuinige en gebruiksvriendelijke oplossing te hebben voor je droogbehoeften. Een absolute aanrader.

Pluspunten

• Grote droogtrommel
  • Makkelijk in gebruik
  • Antikreuk

Jordie 14-03-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: Haier HD90-A3939E

Afgelopen weken heb ik de Haier HD90-A3939E mogen testen. Mijn eerste ervaring met een warmtepompdroger, maar zeker niet de laatste. De wasdroger gekoppeld met de hOn app, dit ging niet in een keer, omdat deze niet direct wilde verbinden met mijn wifi aansluiting.

In de app kun je kiezen uit verschillende wasprogramma, uiteraard is de wasdroger ook te bedienen zonder de app. Zelf vind ik het handig om via de app te zien hoelang de was nog moet drogen tot het gewenste programma is afgerond. Ook heb ik de droger aangezet wanneer ik onderweg van werk naar huis ging. Ideaal. Er zitten ook duurzame programma’s op, waardoor een droogsessie wel +-4 uur kan duren.
In het begin start de wasdroger rustig, alsof hij de was even droogschud en vervolgens na een ‘warming-up’ gaat hij goed draaien. Het geluid van het apparaat is prima, niet vervelend. De was komt er uiteraard lekker droog uit, handig is dat de waterafvoer eventueel ook de koppelen is met je afvoer zo hoef je niet iedereen keer weer het waterreservoir te legen. Prima design.

Pluspunten

• App
  • Weinig geluid

Minpunten

• Verbinding maken met app ging niet vlekkeloos

Hans de Wit 09-03-2024

Haier HD90-A3939E-DF test

Geschreven voor: Haier HD90-A3939E

Heb dit apparaat mogen testen voor Review.nl
Uiterlijk is erg mooi. Er zit een flink water reservoir in en het filter voor de stof is erg makkelijk te legen. Er is een duidelijke draaiknop waar je alle programma's mee kan bedienen. Het installeren van de hOn app gaat erg makkelijk. Het wijst allemaal vanzelf. Alle functies doen het goed. Wij bedienen het apparaat liever met de hand.
Drogen gaat prima, weinig geluid en de was wordt lekker droog in niet al te lange tijd. Het wol programma vinden wij erg prettig. De snel stand werkt eigenlijk alleen bij sportkleding, katoen is dan niet droog. Het enige minpuntje van deze machine is dat het beddengoed een prop wordt. We moeten nog bedenken wat we daar aan gaan doen.
Zeker een prima apparaat die prima droogt.

Hans de Wit

l********@g******** 07-03-2024
Geschreven voor: Haier HD90-A3939E

heb de Haier warmtepompdroger 2 weken mogen uitproberen en ben er heel blij mee!
De machine heeft een teommel inhoud van 9 kilo dus zeer fijn voor een gezin waarvoor je veel wassen draait.Het is een stille machine met ene mooi design.
Veel verschillende functies die erg handig zijn om je was er zo droog en kreukvrij uit te krijgen.
De handleiding geeft een duidelijke informatie over het gebruik en de mogelijkheden van de machine.
Ik heb geen gebruik gemaakt van bediening op afstand.
De pluizenfilters zijn gemakkelijk schoon te maken.
Het apparaat heeft de cyclusduur van het programma aan en corrigeert indien nodig tijdens de cyclus de tijd op basis van de vochtigheidsgraad, waardoor je weet hoe laat hij klaar zal zijn.
Ik ben heel tevreden over deze machine

j**@w******** 06-03-2024

een machine die waar maakt wat wordt beloofd

Geschreven voor: Haier HD90-A3939E

Ik heb de Haier warmtepompdroger 2 weken mogen uitproberen en ben er heel tevreden over.
De machine heeft een ruime trommel, geschikt voor de inhoud van een normale wasmachine, waardoor het wasgoed weinig kreukt.
Zonodig kan ook nog gebruik gemaakt worden van een antikreukfunctie.
Ik heb geen gebruik gemaakt van bediening op afstand.
De machine maakt ook geen overdreven lawaai.
De pluizenfilters zijn gemakkelijk schoon te maken.
Ik ben heel tevreden over deze machine.

Pluspunten

• toestel ideaal met grote buttons
  • toestel met groteinhoud

Minpunten

• valse start